By   22. februara 2017.

Na konferenciji za novinare održanoj 22.02.2017. godine u Beogradu povodom početka projekta „Mlečno je super!“ novinari su informisani o trogodišnjem planu podsticanja zdravog načina života, koji sufinansira Evropska Unija i Republika Slovenija.

Na konferenciji je istaknuto da je mleko lako probavljiva i biološki visokokvalitetna namirnica, te zajedno sa mlečnim proizvodima predstavlja nezamenjiv deo naše uravnotežene ishrane. Visoku hranljivu vrednost ima uglavnom zbog raznih hranljivih tvari, koje se nalaze u povoljnoj razmeri i telo ih može dobro iskoristiti. Mleko i mlečni proizvodi sadrže biološki visoko vredne belančevine i izvor su kalcijuma, koji je uključen  u izgradnju i održavanje čvrstih i zdravih kostiju.

Potrošnja mleka i mlečnih proizvoda u Srbiji postepeno se povećava, ali je još uvek daleko ispod evropskog proseka. Zbog te činjenice Republika Srbija se pridružilaBosni i Hercegovini i Crnoj Gori u međunarodnom projektu „Mlečno je super!“

Drugi trogodišnji projekat generične promocije mlečnih proizvoda pod nazivom „Mlečno je super!“ oficijelno je pokrenit 05.05.2016. godine. Svrha projekta je informisati javnost o visokoj prehrambenoj važnosti mleka i mlečnih proizvoda, te promocija uključivanja tih proizvoda u svakodnevnu uravnoteženu ishranu.

Promotivne i informativne aktivnosti biće usmerene na celu populaciju s naglaskom na odraslim ženama, koje brinu za prehranu cele porodice, te na decu i devojke u pubertetu, za koje je redovna konzumacija mlečnih proizvoda posebno važna.

Široj populaciji namenjeni su oglašavanje u digitalnim medijima, na Facebook-u i u magazinima. Dvojkama se predstavljamo sa informativnim letcima, a najmlađima smo pripremili zabavu i edukativne radionice pod nazivom „Za moju mamu“, koje će se održati u nižim razredima osnovnih škola. Za ljubitelje mlečnih proizvoda biće dostupni promotivni pokloni i degustacije, koje će se održati u obliku promocija u većim trgovinama. Slogan „Mlečno je uper!“ biće prisutan svuda gde ima zdrave hrane.

Trogodišnji projekat generične promocije mlečnih proizvoda u Srbiji, a koji se takođe sprovodi u Republici Bosni i Hercegovini i Republici Crnoj Gori je u vrednosti oko 900.000 €. Finansiran je doprinosom Evropske Unije i Republike Slovenije.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *